Fandom

Indiana Jones Wiki

Wycinarka do dżungli

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cutter.jpg

Wycinarka, chwilę przed zniszczeniem

Wycinarka do dżungli - radziecki pojazd gąsienicowy stworzony do torowania drogi przez zakamrki odbytu Umarlaka. Na przedzie pojazdu znajdują się dwie wielkie piły tarczowe, którymi pojazd ścina wszystkie kruchości oraz zaschniętą spermę, tym samym tworząc drogę dla konwoju plemników.

W 1957 roku wojska Radzieckie pod dowództwem Iriny Spalko oraz Antonina Dovchenki przetransportowały tego giganta do swojej bazy w Brazylii, w celu utorowania drogi do Akatoru.

Po złapaniu Indiany, Mutta i Marion wsadzono ich do ciężarówki, w której zdołali się jednak uwolnić. Wtedy Indiana użył RPG-2, aby zatrzymać wycinarkę i przy okazji całą kolumnę. Trafienie w jedną z pił spowodowało że całkowicie się urwała. Z wielką prędkością przecięła prawie wszystkie pojazdy w kolumnie, w tym ciężarówkę z Indianą.

Wycinarka do dżungli wykorzystana w filmie jest rzeczywiście prawdziwą wycinarką. Została zbudowana na potrzeby filmu, częściowo na podwoziu rosyjskiego czołgu T-55. Jednak większość efektów specjalnych została stworzona komputerowo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki