FANDOM

YIJNES.jpg
The Young Indiana Jones Chronicles
Producent Jaleco
Wydawca LucasFilm Games
Data wydania 1992
Gatunek Zręcznościowa
Platforma Nintendo Entertainment System

The Young Indiana Jones Chronicles - gra zręcznościowa wydana w 1992 roku na platformę NES. Bazuje na kilku odcinkach serialu Przygody młodego Indiany Jonesa.

Opis gryEdytuj

ScreenTheyoungindy.JPG

Screen z gry

Gra jest typową platformówką. Polega głównie na przeskakiwaniu przeszkód terenowych i walce z przeciwnikami za pomocą pięści, bicza, pistoletu, karabinu, granatów, noży i dynamitu. Wrogami w pierwszej części są meksykańscy buntownicy, zaś w dwóch następnych niemieccy żołnierze, wspomagani przez naukowców i czołgi. Standardowo też na końcu etapu toczy się walkę z bossem, czyli przeciwnikiem znacznie silniejszym i wytrzymalszym niż normalni. Ponadto w grze można zbierać sztabki złota, które po zebraniu ich 100 dodają nowe "życie", podobnie jak zebranie kapelusza lub maski gazowej w chwili, gdy już Indiana posiada jeden z tych przedmiotów.

Opis poziomówEdytuj

  • Meksyk
    • Indy bierze udział w meksykańskiej wojnie domowej. Poziom podzielony jest na dwie części:
      • I - celem jest uwolnienie więźniów przetrzymywanych przez żołnierzy Pancha Villi.
      • II - celem jest odzyskanie złotego Szakala (The Jackal), przetrzymywanego w kopalni przez jednego z rebeliantów.
  • Francja
    • Indy bierze udział w I wojnie światowej. Poziom podzielony jest na dwie części:
      • I - celem jest dostarczenie rozkazu do dowództwa jednej z formacji wojskowych.
      • II - celem jest zniszczenie Grubej Berty - potężnego niemieckiego działa, zestrzeliwując po drodze Czerwonego Barona - niemieckiego asa myśliwskiego.
  • Niemcy
    • Celem jest zniszczenie niemieckiej fabryki gazów trujących i naczelnego dowództwa.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki