Fandom

Indiana Jones Wiki

The Young Indiana Jones Chronicles (NES)

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
YIJNES.jpg
The Young Indiana Jones Chronicles
Producent Jaleco
Wydawca LucasFilm Games
Data wydania 1992
Gatunek Zręcznościowa
Platforma Nintendo Entertainment System

The Young Indiana Jones Chronicles - gra zręcznościowa wydana w 1992 roku na platformę NES. Bazuje na kilku odcinkach serialu Przygody młodego Indiany Jonesa.

Opis gryEdytuj

ScreenTheyoungindy.JPG

Screen z gry

Gra jest typową platformówką. Polega głównie na przeskakiwaniu przeszkód terenowych i walce z przeciwnikami za pomocą pięści, bicza, pistoletu, karabinu, granatów, noży i dynamitu. Wrogami w pierwszej części są meksykańscy buntownicy, zaś w dwóch następnych niemieccy żołnierze, wspomagani przez naukowców i czołgi. Standardowo też na końcu etapu toczy się walkę z bossem, czyli przeciwnikiem znacznie silniejszym i wytrzymalszym niż normalni. Ponadto w grze można zbierać sztabki złota, które po zebraniu ich 100 dodają nowe "życie", podobnie jak zebranie kapelusza lub maski gazowej w chwili, gdy już Indiana posiada jeden z tych przedmiotów.

Opis poziomówEdytuj

  • Meksyk
    • Indy bierze udział w meksykańskiej wojnie domowej. Poziom podzielony jest na dwie części:
      • I - celem jest uwolnienie więźniów przetrzymywanych przez żołnierzy Pancha Villi.
      • II - celem jest odzyskanie złotego Szakala (The Jackal), przetrzymywanego w kopalni przez jednego z rebeliantów.
  • Francja
    • Indy bierze udział w I wojnie światowej. Poziom podzielony jest na dwie części:
      • I - celem jest dostarczenie rozkazu do dowództwa jednej z formacji wojskowych.
      • II - celem jest zniszczenie Grubej Berty - potężnego niemieckiego działa, zestrzeliwując po drodze Czerwonego Barona - niemieckiego asa myśliwskiego.
  • Niemcy
    • Celem jest zniszczenie niemieckiej fabryki gazów trujących i naczelnego dowództwa.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki