Fandom

Indiana Jones Wiki

Remy Baudouin

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Charming Remy.jpg
Remy
Pełne imię Remy Baudouin
Data urodzenia Maj 16, 1886
Narodowość Belg
Odtwórca Ronny Coutteure

Remy Baudouin był Belgiem, żołnierzem walczącym podczas I wojny światowej i przyjacielem Indiany Jonesa.

BiografiaEdytuj

Yi11.jpg

Indiana Jones, José González i Remy Baudouin (od góry do doły).

Pierwsze spotkanie

Remy służył w Meksyku, pod dowództwem generała Pancho Villi, przywódzcy powstania i buntu w Meksyku. Tam po raz pierwszy spotkał Inidiane, kiedy ten próbował odebrać sukienki wcześniej ukradzione przez ludzi generała, spadł z konia i został schwytany przez ludzi Villi. Miał tam zostać rozstrzelany, ale generał ocalił go, bo uważał zabijanie jeńców za barbarzyńskie i nie godne żołnierzy. Jednym z żołnierzy rozwiązujących Indiego był Remy. Jako że Indiana znał francuski od razu zaprzyjaźnił się z Remym, który też mówił w tym języku. Pare dni później banda Villi napadła i zdobyła dom burmistrza i zdrajcy Meksyku, tam była sala kinowa, gdzie Remy i Indiana obejrzeli film z walk w Europie. Remy bardzo wzruszył się i zasmucił że w jego kraju giną niewinni ludzie, a on walczy w Meksyku i doszedł do wniosku że to nie jest jego wojna i razem z Indym postanowił wyruszyć do Europy i zaciągnąć się do Belgijskiej armii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki