FANDOM

Charming Remy.jpg
Remy
Pełne imię Remy Baudouin
Data urodzenia Maj 16, 1886
Narodowość Belg
Odtwórca Ronny Coutteure

Remy Baudouin był Belgiem, żołnierzem walczącym podczas I wojny światowej i przyjacielem Indiany Jonesa.

BiografiaEdytuj

Yi11.jpg

Indiana Jones, José González i Remy Baudouin (od góry do doły).

Pierwsze spotkanie

Remy służył w Meksyku, pod dowództwem generała Pancho Villi, przywódzcy powstania i buntu w Meksyku. Tam po raz pierwszy spotkał Inidiane, kiedy ten próbował odebrać sukienki wcześniej ukradzione przez ludzi generała, spadł z konia i został schwytany przez ludzi Villi. Miał tam zostać rozstrzelany, ale generał ocalił go, bo uważał zabijanie jeńców za barbarzyńskie i nie godne żołnierzy. Jednym z żołnierzy rozwiązujących Indiego był Remy. Jako że Indiana znał francuski od razu zaprzyjaźnił się z Remym, który też mówił w tym języku. Pare dni później banda Villi napadła i zdobyła dom burmistrza i zdrajcy Meksyku, tam była sala kinowa, gdzie Remy i Indiana obejrzeli film z walk w Europie. Remy bardzo wzruszył się i zasmucił że w jego kraju giną niewinni ludzie, a on walczy w Meksyku i doszedł do wniosku że to nie jest jego wojna i razem z Indym postanowił wyruszyć do Europy i zaciągnąć się do Belgijskiej armii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki