Wikia

Indiana Jones Wiki

Przygody młodego Indiany Jonesa

Dyskusja0
307stron na
tej wiki

Przygody młodego Indiany Jonesa - to nazwa nadana Kronikom młodego Indiany Jonesa na potrzeby wydania VHS i DVD. Serial ukazał się jako ok. godzinne odcinki natomiast Przygody zostały przemontowane i połączone w dwugodzinne części. Kilka rozdziałów wydano w 1999 roku na VHS. W latach 2007-2008 pojawiło się wydanie DVD już ze wszystkimi częściami.

WydaniaEdytuj

VHSEdytuj

26 października 1999 w USA wydano 12 odcinków na kasetach VHS.

Również w Polsce serial trafił na sklepowe półki. Dystrybucją zajęło się ITI Film Studio. Dialogi czytane były przez lektora. Podobnie jak za granicą, światło dzienne ujrzało 12 odcinków i były to: Spring Break Adventure, Trenches of Hell, Phantom Train of Doom, Oganga, The Giver and Taker of Life, Attack of the Hawkmen, Adventures in the Secret Service, Daredevils of the Desert, Tales of Innocence, Masks of Evil, Treasure of the Peacock's Eye, Mystery of the Blues, Hollywood Follies.

TelewizjaEdytuj

DVDEdytuj

Serial został wydany w Regionie 1 i 2. Mimo to w Polsce zestaw nie jest dostępny. Oprócz poszczególnych odcinków na płytach dostępne są liczne dodatki przede wszystkim w postaci historycznych filmów dokumentalnych. Całość została podzielona na trzy części:

Volume One, The Early Years Edytuj

Volume Two: The War Years Edytuj

Volume Three, The Years of Change Edytuj

Filmy Indiana Jones
Poszukiwacze zaginionej arki | Świątynia zagłady | Ostatnia krucjata | Królestwo kryształowej czaszki
Przygody młodego Indiany Jonesa

Więcej od Wikii

Losowa wiki