Fandom

Indiana Jones Wiki

Pawie Oko

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Pawieoko.jpg

Pawie Oko w Klubie Obi-Wan

Pawie Oko - diament odnaleziony przez Aleksandra Wielkiego. Indiana Jones poszukuje go w 1918 r., gdy podróżuje z towarzyszem, Remy'm oraz w 1935 r., gdy klejnot jest w rękach Lao Che. Klejnot występuje w filmie Indiana Jones i Świątynia Zagłady oraz serialu Kroniki młodego Indiany Jonesa w odcinku "Treasure of the Peacock's Eye]].

HistoriaEdytuj

  1. Czasy Aleksandra Wielkiego - diament zostaje odnaleziony przez Aleksandra oraz ukryty w hinduskiej świątyni.
Pawieoko2.jpg

Okładka wydania VHS "Treasure of the Peacock's Eye"

  1. 1918 r. - "Wojna w Europie dobiega końca, ale dla Indy'ego rozpoczyna się nowa przygoda, gdy z ust tajemniczego umierającego słyszy słowa "Pawie Oko"! Już wkrótce wraz z Remym podąży tropem najcenniejszego dziedzictwa Aleksandra Macedońskiego. Śledzony przez niebezpiecznego Jednookiego, Indy wyruszy szlakiem klejnotu z Londynu przez Aleksandrię aż po Południowy Pacyfik. Tam stoczy prawdziwą bitwę z bandą chińskich piratów. Porzucony na pustynnej wyspie na pastwę łowców głów i kanibali, Indy spotka sławnego antropologa Bronisława Malinowskiego i podejmie decyzję, która zaważy na całym jego życiu. " (fabuła odcinka "Treasure of the Peacock's Eye" - materiał z http://www.indiana-jones.pl. Diament, pomimo długich starań, nie zostaje odnaleziony.
  1. 1935 r. - Diament pojawia się w Klubie Obi-Wan jako własność Lao Che. Ma on być przekazany Indianie Jonesie w zamian za Prochy Nurhacziego. Transakcja nie dochodzi do skutku, zaś Pawie Oko ginie wśród odłamków szkła ze zbitych kieliszków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki