FANDOM

Życiorys Edytuj

Jego dzieciństwo nie jest znane , nie wiadomo nawet czy wychowywal się w Indiach oraz kiedy i gdzie się urodził. Nie znamy tez jego rodziców. Poznajemy go dopiero podczas krwawej ceremonii.

Dorosłość : Mola Ram był przywódcą fanatyków religijnych wyznajacych boginię Kali. Indiana poznal go kiedy wraz z Shortem i Willie trafił na krwawą ceremonię. Mola wyrwal wtedy serce swojej ofierze aby je zlozyc bogini Kali. Następnie wraz z innymi wyznawcami porwał Indiane , nie wiedząc że ukradł on kamienie Shankary. Zmusil go do wypicia krwi Kali . Indiana stał się przez to jego wyznawcą. Shorta i Willie rowniez złapał. Chłopca zmusił do ciężkiej pracy w kopalni a Willie próbował złożyć w ofierze . Jednak Short uciekł z kopalni , ocucił Jonesa i wspólnie uratowali Willie. Cała trójka uciekła ze świątyni wcześniej walcząc z wyznawcami. ŚMIERĆ : Kiedy trio uciekło na most zwodzony Mola Ram i inni wyznawcy znow ich schwytali . Indiana znalawszy sie w sytuacji bez wyjsvia przeciął maczetą most . Mola Ram, kilku wyznawców i trójka uratowali się. Lecz aby wyjść na brzeg musieli się wspiąc po zepsutym moscie. Mola walczył tam z Indianą Jonsem o kamienie Shankary. ale Mola Ram dotknął jednego z nich a ze kamienie były wtedy gorące (bo były blisko siebie ) przeraził się puścił zwisajacy most, spadł do wody i został zjedzony przez obecne tam krokodyle , co skutkowało jego śmiercią .