Fandom

Indiana Jones Wiki

Maharadża Pankot

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Maharadża Pankot - było to dziecko w wieku Shorta. Był on Thugiem oraz maharadżą pałacu Pankot.
ZalimSingh.jpg
Jego doradcą był Chattar Lal. Wystąpił on w filmie Indiana Jones i Świątynia zagłady. Jego prawdziwe imię to Zalim Singh.

Pojawienie:Edytuj

Maharadże nasi główni bohaterowie po raz pierwszy zobaczyli podczas kolacji w pałacu, lecz drugi raz widzieli go w świątyni zagłady wtedy gdy przyniósł czarną krew kali Mola Ramowi. Gdy główny strażnik biczował Indiego, Maharadża biczował Shorta.

Trzeci raz można było go zobaczyć w kopalni podczas pojedynku Indiany i głównego strażnika. Miał on wtedy lalkę voodoo Indiego. Wbijał wtedy swoją igłę prosto w lalkę Jonesa gdy wygrywał lub zaczął uciekać tworząc mu niewyobrażalny ból. Short który nie mógł tego znieść, musiał ratować swoiego przyjaciela. Wspiął się po olbrzymim młynie prosto do skalnej półki na której stał Maharadża. Wtedy Short zaczął go bić. Maharadża upuścił lalkę która miała wbitą igłę. Gdy głowa Indiany była kilka centymetrów od wału, Short leżący na Maharadży uderzył go w brzuch i wyjął igłę z lalki voodoo. Indy znów wygrywał ale Short tym zapłacił, gdyż został zraniony nożem. Kiedy Maharadża już miał wbić mu nóż w brzuch, Short wzioł pochodnię i poparzył nią Maharadże który obudził się z czarnego snu kali. Wtedy powiedział Shortowi jak się wydostać ze świątyni. Po tym incydencie powiedział o wszystkim kapitanowi Blumburttowi który zabrał całą swoją armie nad most gdzie można było zobaczyć Maharadżę już czwarty raz. Wtedy Brytyjska armia zabiła więkczość Thugów. Potem Maharadża i Blumburtt wzięli się za uwolnienie pałacu Pankot.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki