Fandom

Indiana Jones Wiki

Indiana Jones in the Lost Kingdom

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
IJATLK nowa.jpg
Indiana Jones in the Lost Kingdom
Producent Mindscape
Wydawca Mindscape
Data wydania 1984
Gatunek Zręcznościowa, przygodowa
Platforma Commodore 64

Indiana Jones in the Lost Kingdom - gra wydana przez Mindscape na Commodore 64 w 1984 roku. Mimo wydania wydania w tym samym czasie co Świątyni Przeznaczenia, nie jest ona jego adaptacją.

Opis gryEdytuj

Gra jest połączeniem dwóch typów gier - klasycznej platformówki i przygodówki z elementami logicznymi. Głównym celem gry jest zbadanie odkrytego przez Indy'ego zamku i zabranie stamtąd ukrytego skarbu, strzeżonego przez licznych wrogów, takich jak np. trójgłowe smoki lub inne potwory, z którymi można walczyć za pomocą bicza. Gra posiada lepszą grafikę niż poprzedniczka, gdyż C64 był wówczas jedną z najlepszych maszyn przeznaczonych do wirtualnej rozrywki.

Opis poziomówEdytuj

ScreenThelostkingdom.JPG

Screen z gry

Gra na początku daje do wyboru sześć poziomów i trzy poziomy trudności. Mimo iż obrazek tytułowy pokazuje odkrycie zamku, to akcja dzieje się na terenie całego zaginonego królestwa. Indy przemierza śnieżne jaskinie, bagna, wnętrza wspomnianego zamku i lochy w jego podziemiach by dotrzeć do skarbu.

CiekawostkiEdytuj

  • Okładka gry jest niemal identyczna z wersją teaserową plakatu Świątyni Zagłady.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki