FANDOM

IJATLK nowa.jpg
Indiana Jones in the Lost Kingdom
Producent Mindscape
Wydawca Mindscape
Data wydania 1984
Gatunek Zręcznościowa, przygodowa
Platforma Commodore 64

Indiana Jones in the Lost Kingdom - gra wydana przez Mindscape na Commodore 64 w 1984 roku. Mimo wydania wydania w tym samym czasie co Świątyni Przeznaczenia, nie jest ona jego adaptacją.

Opis gryEdytuj

Gra jest połączeniem dwóch typów gier - klasycznej platformówki i przygodówki z elementami logicznymi. Głównym celem gry jest zbadanie odkrytego przez Indy'ego zamku i zabranie stamtąd ukrytego skarbu, strzeżonego przez licznych wrogów, takich jak np. trójgłowe smoki lub inne potwory, z którymi można walczyć za pomocą bicza. Gra posiada lepszą grafikę niż poprzedniczka, gdyż C64 był wówczas jedną z najlepszych maszyn przeznaczonych do wirtualnej rozrywki.

Opis poziomówEdytuj

ScreenThelostkingdom.JPG

Screen z gry

Gra na początku daje do wyboru sześć poziomów i trzy poziomy trudności. Mimo iż obrazek tytułowy pokazuje odkrycie zamku, to akcja dzieje się na terenie całego zaginonego królestwa. Indy przemierza śnieżne jaskinie, bagna, wnętrza wspomnianego zamku i lochy w jego podziemiach by dotrzeć do skarbu.

CiekawostkiEdytuj

  • Okładka gry jest niemal identyczna z wersją teaserową plakatu Świątyni Zagłady.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki