FANDOM

KOTCS mobile.jpg
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
Producent Universomo
Wydawca THQ Wirless
Data wydania 2008
Gatunek Zręcznościowa
Platforma telefony komórkowe

Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki - pierwsza gra na telefony komórkowe z Indym w roli głównej, będąca adaptacją czwartej części serii, Królestwa Kryształowej Czaszki.

Opis gry Edytuj

KOTCS mobile2.jpg

Grafika z gry

IJIKKCPL.JPG

Polska okładka gry

Gra jest platformówką, której akcja ma miejsce w Peru w 1957 roku. Dostępne są dwa tryby rozgrywki:

  • fabularny - dzieli się na 4 poziomy (każdy rozgrywa się w świątyni), podczas których dr Jones (uzbrojony w bicz) ma za zadanie przedostania się do każdych z 4 wrót do etapów specjalnych. Wtedy Muttem Williamsem (bezbronny, ale za to posiadający umiejętność skakania) musi zdobyć tam klucz.
  • zręcznościowy - polega na pokonaniu Muttem każdego z 16 etapów specjalnych z trybu fabularnego zdobywając przy tym wszystkie monety, w ten sposób odblokowując ciekawostkę na temat filmów z Jonesem.

Przeciwnikami są rzucający granaty Rosjanie, Indianie południowoamerykańscy (miotający strzałkami lub uderzający toporkami) i skorpiony. Ponadto występują też przeszkody terenowe (kolce wystające z podłogi lub spadające z sufitu).

Ciekawostki Edytuj

  • Gra jest pierwszą wydaną w polskiej wersji językowej.
  • Gra jest pierwszą grą o Indianie, którą stworzono po powstaniu w 2003 roku Emperor's Tomb, kończąc tym samym najdłuższą przerwę (5 lat) w wydawaniu gier o Indianie.
  • Gra jest jedyną adaptacją filmu, która nie została wydana na konsole i komputery osobiste.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki