Fandom

Indiana Jones Wiki

Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki (gra)

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
KOTCS mobile.jpg
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
Producent Universomo
Wydawca THQ Wirless
Data wydania 2008
Gatunek Zręcznościowa
Platforma telefony komórkowe

Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki - pierwsza gra na telefony komórkowe z Indym w roli głównej, będąca adaptacją czwartej części serii, Królestwa Kryształowej Czaszki.

Opis gry Edytuj

KOTCS mobile2.jpg

Grafika z gry

IJIKKCPL.JPG

Polska okładka gry

Gra jest platformówką, której akcja ma miejsce w Peru w 1957 roku. Dostępne są dwa tryby rozgrywki:

  • fabularny - dzieli się na 4 poziomy (każdy rozgrywa się w świątyni), podczas których dr Jones (uzbrojony w bicz) ma za zadanie przedostania się do każdych z 4 wrót do etapów specjalnych. Wtedy Muttem Williamsem (bezbronny, ale za to posiadający umiejętność skakania) musi zdobyć tam klucz.
  • zręcznościowy - polega na pokonaniu Muttem każdego z 16 etapów specjalnych z trybu fabularnego zdobywając przy tym wszystkie monety, w ten sposób odblokowując ciekawostkę na temat filmów z Jonesem.

Przeciwnikami są rzucający granaty Rosjanie, Indianie południowoamerykańscy (miotający strzałkami lub uderzający toporkami) i skorpiony. Ponadto występują też przeszkody terenowe (kolce wystające z podłogi lub spadające z sufitu).

Ciekawostki Edytuj

  • Gra jest pierwszą wydaną w polskiej wersji językowej.
  • Gra jest pierwszą grą o Indianie, którą stworzono po powstaniu w 2003 roku Emperor's Tomb, kończąc tym samym najdłuższą przerwę (5 lat) w wydawaniu gier o Indianie.
  • Gra jest jedyną adaptacją filmu, która nie została wydana na konsole i komputery osobiste.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki