FANDOM

W przyszłości
UWAGA! Artykuł opisuje materiał, który nie zostały jeszcze wydany. Dokładny opis będzie możliwy dopiero po jego pojawieniu się.

Indy 2007.jpg
Indiana Jones
and
the Staff of Kings
Producent LucasArts
Wydawca LucasArts
Data wydania 2009
Gatunek Gra akcji
Platforma Nintendo Dual Screen, PlayStation 2, PlayStation Portable, Nintendo Wii

Indiana Jones and the Staff of Kings - gra akcji na konsole  PS2, PSP, NDS i Wii

Powstawanie gryEdytuj

Prace nad grą rozpoczęto w 2005 roku. Podczas E3 2006 zaprezentowano zwiastun gry, w którym zaprezentowano nowy silnik, Euphoria i zapowiedziano premierę na lato 2007. Lecz prace nad grą zawieszono na rok na rzecz Star Wars: The Force Unleashed, wykorzystującą udoskonaloną wersję Euphorii, Ronina. Wznowione je na początku 2008 roku, w związku z przygotowaniami do premiery filmu Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki i kończeniem prac nad TFU.

Opis gryEdytuj

IJ2006.jpg

Grafika z E3 2006

Akcja gry ma miejsce w 1939 roku, po wydarzeniach z Ostatniej krucjaty.Twórcy piszą o tworzeniu fabuły przez samego George'a Lucasa. Naszymi wrogami są Niemcy pod przywództwem Magnusa Völlera. Akcja dzieli się w różnych zakątkach świata, takich miejscach jak Sudan, chińska dzielnica San Francisco, Panama, Nepal, Tybet, Istambuł i Morze Martwe. Celem głównym jest powstrzymanie nazistów przed zdobyciem tytułowej Laski Mojżesza. Rozgrywka polega na eksploracji, rozwiązywaniu zagadek, szukaniu ukrytych znaków i walce z przeciwnikami. Walkę możemy prowadzić na gołe pięści albo podnosić lub rzucać leżące w pobliżu przedmioty takie jak deski, butelki itp. Możliwe jest robienie uników, walka za pomocą bicza lub wykonywanie wykończeń typu chwycenie przeciwnika i uderzenie jego głową w stół lub rzucenie nim o ścianę. Czasem Indy musi użyć swojego rewolweru. W czasie przygody niezbędny będzie bicz. Możemy za jego pomocą przeskakiwać przepaście, wspinać się po ścianach, zrzucać coś ciężkiego na przeciwników itp. W grze znajdują się także misje z pojazdami i gierki logiczne.

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki