Indiana Jones Wiki

Indiana Jones and the Last Crusade (NES)

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
IJATLCNES.jpg
Indiana Jones and the Last Crusade
Producent Taito
Wydawca Nintendo
Data wydania 1991
Gatunek Zręcznościowa, przygodowa
Platforma Nintendo Entertainment System

Indiana Jones and the Last Crusade to gra wideo na konsolę NES, na podstawie filmu Indiana Jones i ostatnia krucjata. Jest to 3 gra bazująca na jego fabule.

Opis gryEdytuj

ScreenThelastcrusade(nes).JPG

Screen z gry

Gra podzielona jest dwa typy rozgrywki:

  • platformowy, polegający głównie na walce z przeciwnikami, używając pięści, bicza lub kopnięcia.
  • logiczny, w którym należy rozwiązywać zagadki, które zostały omównione w sekcji w opisach poziomów.

Gra daje dowolny wybór misji, lecz poziomu na statku nie można już zacząć po poprzednim przejściu dwóch innych. Jeśli ukończy się wszystkie zadania, wtedy rycerz ogłasza Indianę prawdziwym bohaterem.

  • Statek
    • Poziom platformowy. Celem jest odzyskanie krzyża Coronada, walcząc po drodze z załogą.
  • Wenecja
    • Poziom logiczny. Celem jest ułożenie wizerunku św. Graala, zanim ogień dotrze do Indy'ego.
  • Brunwald
  • Czołg
    • Poziom platformowy. Celem jest uwolnienie Marcusa nim czołg spadnie do przepaści, walcząc przy tym z Niemcami.
  • Świątynia Graala
    • poziom logiczny. Składa się z dwóch segmentów:
      • I - kierując z góry Indianą należy stąpać po napisach IEHOVAH, po czym wybrać jedną z kilku dróg nad przepaścią.
      • II - wybór Graala. Obraz właściwego został wcześniej ułożony w Wenecji.

Gra była krytykowana za wysoki poziom trudności, sterowanie i system walki.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu