FANDOM

W przyszłości
UWAGA! Artykuł opisuje materiał, który nie zostały jeszcze wydany. Dokładny opis będzie możliwy dopiero po jego pojawieniu się.

Indiana Jones and the Fountain of Youth - jeden z najsłynniejszych fanowskich projektów gry o przygodach Indy'ego.

Powstawanie gryEdytuj

Pomysł nad grą powstał w 2000 roku i pracę nad nią rozpoczęły się już w 2001. Zdecydowano wówczas, że będzie to przygodówka "Point'n Click" w stylu Indiana Jones and the Last Crusade: The Graphic Adventure i Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Przez następne lata dochodziły nowe pomysły, zespół się krystalizował i w maju 2006 światło dzienne ujrzała wersja demonstracyjna, która spotkała się z miłym przyjęciem ze strony graczy. Następnie wydano łatkę poprawiającą błędy w grze, zaś w 2007 roku studio poinformowało o kończeniu prac nad grą, lecz do tej pory nie podało daty premiery.

Opis fabułyEdytuj

Akcja gry ma mieć miejsce w 1939 roku, tuż przed wybuchem II wojny światowej. Wtedy to brytyjski wywiad przechwycił niemiecki meldunek, zgodnie z którym dr John Burton (specjalista od okultyzmu) współparcuje w wrogiem, a MI5 nie może go odnaleźć. W związku z tym Anglicy decydują się wezwać słynnego archeologa i poszukiwacza przygód - Henry'ego "Indianę" Jonesa jr.

Linki zewnętrzneEdytuj