FANDOM

Indiana Jones Adventures - seria komiksów autorstwa Philipha Gelatta i Ethena Beaversa, wydany przez Dark Horse.

W 2008 roku, w związku z premierą 4 części przygód o archeologu - Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki, Dark Horse powrócił do wydawania komiksów o nim. Jednym z pierwszych jest Indiana Jones Adventures, wzorowany na serii Clone Wars Adventures (o kresce pochodzącej z serialu Wojny klonów). Podobnie jak ona prawdopodobnie także będzie wydawany co pół roku, lecz drugiego zeszytu jeszcze nie zapowiedziano. Podobnie jak wydania w Polsce.

Pierwszy zeszyt liczy 80 stron z reklamami.

FabułaEdytuj

Uwaga: Poniżej znajdziesz informacje, które mogą zdradzać fabułę utworu.
IJAVol1
Zeszyt I

Wydany 18 czerwca 2008 roku.
Szwecja, zima roku 1930. Indiana Jones skrywa się przed zamiecią w drewnianej chatce, skąd po rozmowie z Marcusem ponownie rusza na poszukiwania. W jaskini spotyka dr Lawrence, z którą po perypetiach odkrywają stary manuskrypt i pierścień. Jednak pani doktor zdradza Jonesa i więzi go w jaskini, lecz jej skarby odbiera tajemniczy mężczyzna. Indianie udaje się wydostać i razem z Brodym leci do Londyny, gdzie zakrada się do muzeum oraz zabiera pierścień Theresie i dowiaduje się o tym, że to Belloq ma manuskrypt i zamierza go sprzedać w Marrakeszu. Po powrocie do hotelu znajduje pobitego przez nazistów Marcusa, więc nie miał już wątpliwości co do kupca Rene. W Maroku Belloq prezentuje Niemcom miksturę przygotowaną wg. manuskryptu, którą próbują na młodym Aryjczyku. Zamienił się on w bestię, która atakuje przechodniów, lecz szef nazistów ją zabija i zgadza się na transakcję, przerwaną jednak przez Jonesa, który spróbował im uciec, lecz zostaje schwytany i pobity. Wtedy okazuje się, ze podczas ucieczki podmienił manuskrypty i właściwy leci właśnie z dr Lawrence do Londynu. Nazisći puszczają go wolno i Jonesa dołącza do Theresy oraz po kryjomu odbiera jej pierścień.

Tu kończą się informacje, które mogą zdradzać fabułę utworu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki