FANDOM

ImagesCALNIVJBsd.jpg
Chattar Lal
Data śmierci 1935
Narodowość Hindus
Powiązania Mola Ram, Maharadża Pankot
Pierwsze pojawienie Indiana Jones i Świątynia Zagłady
Odtwórca Roshan Seth

Chattar Lal - fikcyjny premier Pankotu który pojawił się w filmie Indiana Jones i Świątynia Zagłady.

Pałac PankotEdytuj

Uwaga: Poniżej znajdziesz informacje, które mogą zdradzać fabułę utworu.

Chattar Lal pełnił role premiera pałacu Pankot i pomocnika Maharadży. Pewnego dnia do pałacu przybył kapitan Blumburtt z niezapowiedzianą wizytą. Blumburtt'a zdziwiło to że powitał go Chattar Lal, a nie Maharadża. Po południu do Pankotu przybyli również Indiana Jones, Willie Scott i Short Round. Chattar Lal powitał ich miło i polubił ich. Przy kolacji Indiana poruszył temat odnowienia sekty Thugów. Chattar Lal wiedział że Jones coś podejrzewa, więc wraz z Maharadżą wszystkiemu zaprzeczał. Blumburtt'a zainteresowało to, o czym mówił Indiana. W nocy Chattar Lal zlecił zabójcy zabicie Indiany i jego towarzyszy. Zabójca jednak przegrał, a świątynia została odkryta.

Świątynia ZagładyEdytuj

Chattar Lal pełnił obowiązki kapłana. Pod czas ceremonii w której Willie miała zostać ofiarą dla Kali, Lal stał obok Indiany który wybił Czarną Krew Kali. Kiedy Short Round uratował Indy'ego, Mola Ram uciekł, a Thugowie rzucili się na dwójke rozbójników. Kiedy wszyscy Thugowie zostali pokonani, Jonesa zaatakował Chattar Lal z nożem, Indy szybko sobie z nim poradził, a Lal wpadł nogą w kołowrót który kierowało klatką. Jego
Deleted scene-chattarlalfight.jpg

Śmierć Chattar Lal'a w usuniętej scenie filmu.

noga została zmiażdżona, ale Chattar jeszcze żył. Indy uwolnił Willie z klatki. Ale to niebył jeszcze koniec walki na ołatrzu. Chattar Lal znów zaatakował Indiane, tyle że Jones wykopał mu sztylet z ręki. Premier rzucił się na Indiane i zaczeli się turlać w kierunku klatki. Kiedy wstali na nogi, Lal wziął Indy'ego i zamierzał skoczyć razem z nim do lawy. Obaj mężczyźni spadli na klatkę ofiarną. Indiana trzymał się liny i kopnął Chattar Lala, który wypadł z klatki do ognistej otchłani. Indy skoczył na ołtarz i razem z Short Roundem i Willie uciekli z świątyni.
Tu kończą się informacje, które mogą zdradzać fabułę utworu.

CiekawostkiEdytuj

Śmierć Chattar Lala została usunięta z filmu. Pokazano tylko jak Chattar Lal zostaje przygnieciony przez kołowrót. O jego śmierci można przeczytać w książce Indiana Jones Powraca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki