FANDOM

Anna Jones.jpg
Anna Jones
Pełne imię Anna Mary Jones
Data urodzenia 17 marca 1878
Data śmierci 3 maja 1912
Narodowość amerykańska
Powiązania Henry Jones Sr.
Pierwsze pojawienie Kroniki młodego Indiany Jonesa (odcinek Young Indiana Jones and the Curse of Jackal)
Odtwórczyni Ruth de Sosa

Anna Mary Jones (ur. 17 marca 1878 r. zm. 16 maja 1912 r.) - matka Henry'ego Jonesa Juniora, bardziej znanego jako Indiana Jones, oraz Susie Jones. Żona Henry'ego Jonesa Sr. W serialu zagrała ją Ruth de Sosa.

ŻycieEdytuj

Anna Jones urodziła się w 1878 r. w Virginii. Nic nie wiadomo o jej dzieciństwie (wiemy tylko, że miała siostrę). W wieku 20 lat (w 1898 r.) wyszła za mąż za Henry'ego Waltona Jonesa. Rok później, w 1899 r., urodziła mu syna, Henry'ego Waltona Jonesa Jr w ich domu w Princeton. Niedługo po narodzinach podarowała synowi Indianę, psa, którego imię stało się przydomkiem Henry'ego Juniora.

W 1908 r. jej mąż otrzymał od uniwersytetu propozycję wyjazdu w dwuletnią trasę po świecie. Zgodził się i od tamtego momentu rozpoczęli podróż po świecie.

Anna Mary Jones pojawia się w kilku odcinkach "Kronik młodego Indiany Jonesa", ale naprawdę ważną rolę odgrywa tylko w odcinku "The Perils of Cupid" z epizodu "Florence, May 1908", gdzie jest uczestniczką miłosnych schadzek między nią a kompozytorem Gioacomo Puccinim, których świadkiem jest młody Indiana Jones.

Zmarła na szkarlatynę w 1912 r.

WystępyEdytuj

Anna Jones zostaje również wspomniana w kilku odcinkach "Kronik..." oraz w "Poszukiwaczach zaginonej arki" oraz "Indianie Jonesie i Ostatniej Krucjacie".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki